Billy joel - Lullabye

Jag kan bara inte förstå det!!! Om 12 timmar sitter jag i ett flygplan och har kramat min familj hej då.



Jag som har tyckt att säga Hej då till alla mina nära & kära har varit smärtsamt men att säga Hej då till mamma, pappa & Hampus det blir det verkliga eldprovet.

Ikväll har jag packat det sista, ätit en lång middag med min familj sagt Hej då till fina människor i min närhet, ätit avskedstårta (min familj firar att jag ska åka, haha) och dessutom sett gamla videofilmer från då jag och Hampus var små. Jag skulle vilja vara så liten igen (jag kan meddela att jag var väldigt söt som liten!).



Det är så många av er som jag kommer att sakna oerhört mycket! Tack för att ni finns.






Vi ses i New York!











What doesn't kill you makes you stronger

Kommentarer
Postat av: Babybästisen!

KOmmer att sakna dig sjukt mkt! Hur ska de här gå?

2008-08-17 @ 13:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0