Blue October - Into the ocean

Två dagar kvar i Vindeln, Sverige. Min mage är fyllde med miljontals fjärilar som tycks kittla mig hela tiden. Trots att jag nu snart ska åka iväg till andra sidan jordklotet så känner jag ändå ett lugn, visst jag är jätte pirrig men jag vet att det här är så rätt för mig. Det här är vad jag verkligen vill.

Jag kan ju faktiskt ta och berätta hur det kommer sig att jag tog beslutet att åka i väg till USA ett helt år. Tanken slog mig faktiskt förra hösten då jag just hade börjat 1:a gymnasiet och skolan riktigt hade börja komma igång. Alla som känner mig vet att jag är väldigt ambitiös och planerar mer än gärna min framtid. Jag kan också erkänna att jag har rätt så höga krav på mig själv när det gäller att prestera och då framför allt att lyckas. Så jag klurade lite på hur jag ska göra för att inte bara "härda" igenom gymnasiet, jag ville göra något för att verkligen utvecklas och sedan ha nytta av detta i mitt framtida yrkesval. Alltså det här året är inget glassigt friår för mig, jag ska vill samla på mig erfarenheter och lära mig ett språk så bra att jag är på en engelsk talandes nivå. Vilket jag kommer att ha nytta av inför den karriär jag förmodligen kommer att inrikta mig på.




Här kommer lite bilder från dagarna ute vid havet, för bara någon vecka sedan.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0