Evanescence - My immortal

Amerikanare är verkligen roliga, jag är redan nu bjuden till en välkomms fest som två tyska tvillingar ska ha (de är också utbytesstudenter i Anderson, Indiana) Sedan har min värdfamilj kommit på att de ska anordna en fest till mig också. Det första som slog mig var "Vad i alla världens dagar har man på sig på sin egen fest där man inte känner en kotte?!" och framför allt "vad ska man inleda med?" - "Hej välkommen till min fest, jag heter Caroline och jag känner inte dig det minsta men där borta har du chips"

Okej, jag kanske inte kommer att säga just det där men ändå, sjukt lustig situation.


Visste ni att de har ändrat färg på dollar sedlarna? eller vissa tydligen. Jag hade lagt mina dollar på fönsterbrädan utan att att tänka mer på saken och nu när jag skulle lägga ner dem i min plånbok så insåg jag att typ entredjedel var rosa men de andra var gröna, jag förbarmade mig själv och tyckte att jag var korkade som hade låtit mina dollarsedlar bli sol blekta. Så jag skickade mamma till banken för att växla mina fula rosa sedlar till gröna fina men det visade sig att deras sedlar såg likadana ut, alltså någon gubbe i USA har kommit på att vissa sedlar tydligen ska vara rosa och andra gröna. Ganska fånigt om jag får säga det själv men amerikanare ni vet, vad kan man vänta sig?















Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha så jävla roligt det var!! Du bara fick värsta paniken att den blekts och grejer, hihi ;D

2008-09-21 @ 17:22:52
URL: http://matilba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0