Falling in love again - Eagle eye cherry

Min dag kunde inte börjat värre!

Jag försov mig ganska mycket...jag vaknade 10 minuter innan vi skulle åka. Jag ville helst dö när jag såg hur mycket klockan var(!) men jag bet ihop och slet på mig något äckligt propert och drog kammen genom håret för att sedan stressa ut till bilen (jag hann inte med någon frukost + att massor med andra onda saker var emot mig...ni vill inte äns veta..). Jag hann till skolan i tid(yes!) Men efter det så har min dag varit riktigt rolig faktiskt. På min gym klass så hade vi kondition(!) Jag trodde jag skulle svimma när min coach berättade att vi skulle springa en mile, lilla jag med alla 17 pojkar?! Jag såg framför mig hur de gick i mål då jag inte äns hade sprungit hälften. Men otroligt nog så hade jag massor med spring i benen (trots all träningsvärk) och lyckades springa in som nummer 4 (lite stolt faktiskt) Sen var det armhävningar och sit ups i maaaassssor!*Puh*

Mina nya klasser känns mycket bättre, min engelska klass är väldigt lättsam och trevlig.

Jag fick den roligaste frågan idag!

En kille i min US government satte sig vid mig och frågade hur det är att ha fest i Sverige? Jag svarade lite svävande att "Jaa, jooo det är väl trevligt" Och då svarade han komiskt nog "Jaha! Så ni är alltså inte nakna på alla era fester? De har ju vi trott?" Det värsta var att han var helst seriös. Hahaha amerikanare asså^^


Sen var det hem och kasta i sig lite mat innan jag åkte till min Volleyboll träning, det var riktigt kul dock var jag nära på att dö då vi skulle springa och göra sit ups och armhävningar (jag har ju redan träningsvärk för ett år!) Vissa övningar i Volleyboll var ganska svåra (med tanke på att jag är i deras mest avancerade lag) men det var kul och jag kan ju bara bli bättre, right? Träningen varade i över 2 timmar så efter de har jag gjort lite läxor och så...





(Carro, tror du jag tänker prata pojkar över min blogg? "That's a big no no" Det för bli mail)








CYA


Kommentarer
Postat av: vicky

Det där med pojkarna vill man ju också höra ;D

2008-08-27 @ 09:17:58
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: SaraP

HAHA! Det är så jäkla kul det där att alla amerikanare+ kanadensare tror att vi är helvilda!

En frågade mig vars jag kom ifrån och när jag svarade sverige hade han svårt att tro mig pga att jag inte var blond, hade stora bröst och blåa ögon :P

2008-08-27 @ 20:19:26
URL: http://saraps.blogg.se/
Postat av: Bruntten! ;)

haha å du som sa att du skulle bli tjock! hahha skulle inte tro de :P

2008-08-30 @ 12:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0