Jupiter sunrise - Steal me

Här händer det grejer hela tiden kan jag lova!


Jag har nu kommit igång med alla sporter och livet här på Anderson High, Cheerleading är verkligen hur kul som helst och alla är jätte trevliga. Volleyboll är också kul, fast väldigt svårt eftersom mitt lag är på en ganska hög nivå i sitt spel.

Skolan här börjar nu kännas mer och mer simpel, då jag börjar komma in i språket. Tro det eller ej men gissa vem som har topp betyg i matte? (Det är jag...) Helt sjukt, till och med jag lyckas med matten här! Min gym klass är fortfarande som ett stort skämt eftersom att jag praktiskt taget helt frivilligt går in i ett komplett tjej ovänligt, testostron fyllt rum för att träna med vikter som gör så att jag har träningsvärk som aldrig förr. Men ändå så är det ganska kul faktiskt.

På allmänhetens begäran så tänkte jag att jag skulle berätta lite kort hur kosten är här för mig och dom i min närhet;


FRITERAT TILL 100%


Frukost;Yoghurt och flingor
Lunch; Friterad kyckling och ketchup (Det nyttigare alternativet som de har på skolan)
Eftermiddag; Ett äpple, kanske en macka
Middag; Något amerikanskt (onyttigt för mig, supernyttigt för dem)

That's about it. Sedan så försöker de gärna trycka i mig en "popp" (läsk) och godis, chips lite då och då.

Men tro mig, denna matsedel är så sjukt hälsosam enligt alla mina vänner här.







Förövrigt så var gårdagen en rolig dag/kväll. Vid halv 7 tiden så åkte jag + alla cheerleader + alla amerikanskaotbolls pojkar till en restaurang för att peppa inför dagens match, något som de tydligen alltid gör inför en match. Sedan Så fick jag för första gången i mitt liv prova på baseboll då man står i en bur och en boll kommer flygandes alldeles för fort, grymt kul! 

Igår var även den dag då för första gången i mitt liv (igen) en pojke frågade om han kunde få gå på en dejt med mig...Eller de gjorde faktiskt två pojkar, haha var lugn pappa jag svarade i ren chock " Ehm ehm ehm ehm I don't knoooow"  Och var tyst så pass länge att jag tror de tog det som ett nej. Det var så kliché för just den där frasen "Hey Caroline, Would you like to go out with me sometime?" fick mig att börja fnissa hysteriskt, ojoj.




Ikväll så ska jag åka iväg och se skolans lag spela amerikansk fotboll (och stötta mina cheerleader tjejer) och efter det så Blir det att åka hem till Brittany där det är typ "efter fotbollsmatch fest"  Vilket kommer att bli jätte kul!

I morgon så ska jag på picknick och spela soft boll och alla dess amerikanska sporter. 







Gissa vad!!!! JO! Jag vet en tjej som troligen kommer att få biljetter till White sox match i Chicago!! 


















 








 





 

Kommentarer
Postat av: Emelie ööööö

Åhh Carrooo :D SE BARA!

Nu börjar ju "filmen" som vi pratat om!!!

Snart kommer du stå där helt förälskad i nån amerikans grabb. OWIII

2008-08-29 @ 22:40:01
Postat av: vicky

Ohhh,, det känns som att du med i en typisk amerikansk film haha. skriver du allt om pojkarna eller cencurerar du? ;D men vad kul du verkar ha det:) Oj vad josef kommer bli avundsjuk!

2008-08-30 @ 12:40:33
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: elin

Hey, tänkte bara höra vilket "företag som du åkt med? EF?

2008-08-30 @ 14:08:45
Postat av: Lise-Lottie

Hej!

Du verkar ha klarat av första omställningen fint.

Jag önskar dit riktigt mycket lycka till!

Kram

Lise-Lottie

PS

Håll huvudet kallt!

2008-08-31 @ 11:57:48
Postat av: Zildjian

WHITE SOX YEAH!

You gotta go om du får chansen!

2008-09-01 @ 08:32:03
URL: http://zildjian.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0