Kate Voegele - I won't disagree

Det är verkligen mer än vad man tror som ska ordnas inför ett år i USA, bara alla miljontals (knappt en överdrift!) papper som jag ska ta med mig eller signera är nog svåra att hålla reda på! Sedan är det ju min "lilla" packning som är en verklig utmaning, finns det något som man inte vill ta med sig då man ska vara borta i ett helt år?

Jag lyckades göra klart så gott som alla inköp igår på stan, förutom lite (mycket) svenskt godis som jag känner att jag måste ta med mig.

Det är som lite sorgligt för nu är jag i de stadiet då jag måste börja säga "Hej då" till nära & kära, konstigt nog har jag inte blivit så sentimental ännu...Det kommer förmodligen då jag står på flygplatsen och vinkar av mina föräldrar. Men så fort jag har klivit igenom den där säkerhetskontrollen så ska jag vara stark, jag tänker inte låta mitt år i USA gå ut på att längta hem.






Min värdfamilj








Kommentarer
Postat av: vicky

Oj pack listan dar! ;O vad mycke man maste ha med sig egentligen! vardfamiljen ser som tagen ur en typisk amerikans film. Oh vad kul, hoppas du far ett jatte bra ar! <jag kommer nog kika in har lite da och da.

2008-08-13 @ 16:42:10
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0