Let it be - Beatles

Här är det varmt, kan jag lova!

Det är stek hett utomhus men ändå går jag runt och fryser hela tiden, varför? De använder air kondition som galningar här, det är som mitt i vintern!

Helgen har verkligen innehållit mycket. I fredags så gick jag till mina klasser som vanligt, man kan faktiskt undra hur jag tänkte då jag började en klass som går ut på att gymma med bara killar(!) ajaj min träningsvärk, helt sjukt jag kan knappt gå och det var liksom för 3 dagar sedan...en ny lektion idag väntar. Annars är lektionerna ganska roliga, engelskan är dock fortfarande ganska svår, de har placerat mig i den mest avancerad engelskan av någon anledning vilket är i sig ganska svårt om man är engelsk talande.

På kvällen var jag på min första fotbolls match! Super kul, fast jag fattade ingenting... För att besvara Sarahs kommentar angående vad cheerleaders har på sig här så kan jag berätta de de har; En röd långärmad tröja, ett grönt & vitt cheerleader linne och en kort, kort vit och grön kjol. Bilder kommer ;) (Tack för alla andra kommentarer)

Efter de följde jag med alla Cheerleaders + fotbolls spelare till min första bonfire (vet inte hur de har tänkta att stava de där ordet men) Vilket är typ en eld, marsmellows, korv och popps (söt sliskig dricka) och massor med människor. Det var grymt kul, för nu har jag börjat lära känna lite människor.

Lördag - Min värdpappas bror & fru var här så vi spelade tennis, såg på film och åt på restaurang.
Söndag - Träffade massor med nya roliga människor och hade mat och andra lekar.

Ni får ursäkta att jag inte hinner med något mer detaljerat men jag sitter här med min skjorta instoppad och måste rusa iväg till skolan.

Saknar er!




Kommentarer
Postat av: Brunetten!

Låter som en rå sköön kväll! haha har vart på salongen idag., gick as bra å ja trivs super bra., tänkte att du kanske ville veta va som händer mig också så skriver lite smått i mina inlägg! ;) Haha Älskar dig blondincarro! :P

2008-08-25 @ 19:55:21
Postat av: Zildjian

Football, yeah! Tycker du ska säga att du är hardcore 49ers supporter!

http://www.49ers.com/home.php



En hjälp att fatta spelet, grym sport!

fotboll" rel="nofollow">http://sv.wikipedia.org/wiki/Amerikanskfotboll



Precis som baseball som också är sjukt kul.

http://www.baseboll-softboll.se/t3.asp?p=341316

2008-08-26 @ 23:45:07
URL: http://zildjian.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0