The caesars - Jerk it out

Oj, vad kaos det blev nu i kväll! Tydligen så var idag den sista dagen då man kunde registrera sig på min skola men eftersom jag är i Sverige så kan jag ju självklart inte de, så därför har min snälla värdfamilj fått ringa och springa fram och tillbaks till skolan i flera timmar för att kunna lösa det här. Det blev hur som helst så att Karie (min värd mamma) ska registrera mig och sen på tisdag eller onsdag när jag kommer dit så ska jag göra en sen anmälning och då få välja skolämnen.

Det här är de aktiviteter utanför skoltid som jag har att välja mellan;

1.       Show choir- competes; singing and choreography (dance)

2.       Drama club- acting; performances

3.       Color guard- performs choreography with the marching band

4.       Volleyball

5.       Soccer

6.       Softball

7.       Basketball

8.       Tennis

9.       Track & field/ cross country

10.   Golf

11.   Swimming

12.   Cheerleading

 

 

Jag ska klura lite på vad jag ska söka till men just nu lutar det år Cheerleading, Color guard, Sow choir eller golf.

 

Nu är det inte länge kvar!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0