Minnesota

Ärade läsare jag kan här med meddela att allt är faktiskt skit dåligt. Inte nog med att organisationen har misshandla mig psykiskt , nu ska de också skicka mig till en gäng nördar i Minnesota vars huvud familjeintresse är datorer (vem i hela fridens alla dagar sätter datorer som familjeintresse?) Min blivande familj bor i en håla och delar inga av mina intressen. Samhället är en svensk byggd så det krylla av svenskar, alltså jag kan lika gärna åka hem till vindeln och få samma upplevelse fast nu kommer det att vara kallare i Minnesota.


Men bortsett från de så är allting jätte bra...Jag är inte alls bitter.







Tack, explorica för att ni får det att kännas som att jag inte alls slösar  bort ett år av mitt liv.






Så nu sitter jag här och äter Excelence 70% choklad, jag har inte sovit på ett dygn jag kommer inte att kunna prata med mina föräldrar på tre veckor, mina ögon är pösiga och röd gråtna, min näsa är röd och svullen. Jag känner mig vackrare än någonsin. Jag funderar på att ta en bild så ni kan dela den är stunden med mig.






Jag vet att jag är negativ men kan ni inte bara låta mig vara de...
Jag har noll energi jag tror knappt att jag kan hitta den igen så tungt är det...
Jag har gått igenom något som du bara kan ana hur det känns att gå igenom men ändå
inte förstå vidden av.







Jag är pessimist just nu och om du tycker de är pinsamt eller irriterande så kan du läsa Blondinbellas blogg tills
jag är positiv igen. 

Jag vet inte när men en dag kommer jag att le från hjärtat igen.








Tack och adjö, God Jul och hela federullan






Kommentarer
Postat av: Pappa & Mamma

Oj Oj Caroline, vi vet vad du har gått igenom och vill av hela vårt hjärta omfamna dig, du är värd så mycket och du vet den frustration som även vi känt i den process du gått igenom.

Försök nu att se framåt med positiva ögon, döm inte människor i förhand, dom har öppnat sitt hem för dig och ser fram mot att träffa en "solstråle" från Sverige.



Vi älskar dig oändligt mycket

2008-12-20 @ 09:25:23
Postat av: Lise-Lottie

Jag lider med dig och förstår att det är jobbigt! Men det kanske inte är så hemskt i Minnesota, du måste ju dit och göra en utvärdering.

Hur som helst skall du veta att vi tänker på dig och hoppas att det snart skall vända. Lite dålig timing av dina föräldrar att ta semester nu(!). Men du kan ringa med Skype till mig om du känner för det.

Användarnamn: Lottie455

2008-12-20 @ 11:45:32
Postat av: Brunetten!

Men gumman, ja förstår att de inte känns så kul att åka till ett ställe som nästan är som hemma, å bo med ett gäng datanördar... Saknar dig enormt!

2008-12-20 @ 14:28:54
Postat av: Mattias (Hemavan)

Märker att det hänt en hel del sen jag läste din blogg senast.



Jag hoppas innerligt att framtiden blir bättre än det som varit, om inte annat så kommer du trivas ypperligt när du kommer hem...om nu det är någon tröst i tillvaron just nu.



Stora Kramar



//Mattias

2008-12-20 @ 17:45:30
Postat av: Lovisa

Fortsätt simma, fortsätt simma!!! :)



Kramar!

2008-12-21 @ 21:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0