Missförstå mig rätt

Wow, det blir bara värre och värre här i huset (hurra^^). Nu är det så pass trygga med mig att de börjar ge mig mer och mer syrliga kommentarer. Ni vet den där i början när man inte känner varandra artigheten är som bortblåst från deras sida, jag försöker fortfarande vara trevlig men eftersom det är så otrevliga hela tiden så resulterar de i att jag blir tyst..vilket gör dem ännu mer irriterade och otrevliga. 

Men något som jag vill förklara för er är att trots att detta är en sjuk situation och jag har varit i kontakt med alldeles för mycket sjuka grejer så kommer jag ändå komma hem med en helt nu upplevelse som jag aldrig trodde eller egentligen ville uppleva, jag har lärt mig mycket och jag ångrar ingenting men jag har även inset att jag inte kan stanna här. Jag bryts bara ned sakta som person.


Nu tänker jag bara stå ut här i två veckor sedan är det jullov och då flyttar jag, jag vet inte vart ännu...Vi har skickat en hel hög med mail till explorica (organisationen jag åker med)  i helgen så jag väntar nu på svar från dem för att se hur min framtid kommer att se ut.



Jag är så vanvettigt matt på det här.











Cheerleading









Kommentarer
Postat av: vickyvicky

bra!! vad explorica är sega!! hoppas du hamnar jätte bra nu!!

2008-12-08 @ 12:00:51
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: Josef

Trist att det är trist, starkt jobbat att hanga in there!.

Förresten, antar att dresscoden inte gäller för cheerleaders. :-D

2008-12-08 @ 17:34:00
URL: http://zildjian.blogg.no
Postat av: Kristina

Hej Caroline! Hoppas din dag har varit bra. Hörde av Maggan att du skulle koka knäck hos välkomstfamiljen, trevligt. Men kom ihåg knäck är gott men smeten är varm, väldigt varm. Kramar från mig.

2008-12-09 @ 18:38:06
Postat av: Jeanne

Hej! Shit va tråkigt att höra om familjen..Låter inte alls bra men vad menade du med att Matilda går igenom samma sak? Har hon ockås problem med sin? Har hon en blogg? Tänker på dig och ge Explorica en rejäl spark i baken om inte din nya familj är bättre!

2008-12-10 @ 22:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0