Still breathin


Jag är vid liv




Jag ska inte säga att allting är bra för de vore att ljuga, det är nämligen som så att altting sakta börjar sjunka och jag förstår mer och mer vad jag faktiskt har gått igenom. Det är helt absurt.



Jag följde med min välkomstfamilj på zoo tidigare, det är så roligt att se alla barns reaktioner när det ser de olika djuren. Jag tyckte dock mest att alla djuren såg ledsna och instängda ut. Jag menar att jag tror kanske att det är lugnt för djur som fiskar och kanske ormar att leva på zoo, inte optimalt men det liknar nog deras fria miljö ganska mycket men säg tigrar, lejon, isbjörnar och pigviner till exempel de tror jag bara är olyckliga när de är inburade. Okej, visst de kanske är uppfödda på zoo men deras instinkter borde ändå på något vis säga dem att de inte hör hemma där...

Jaja det var bara en tanke...








Nu tänker du säkert "det här var en kass uppdatering av Caroline" 

Men var lugn, jag återkommer senare idag, jag måste bara kila iväg och vara så social och glad som jag förmår.. Det är inte lätt när man känner sig som ett tomt skal men jag kan inte lägga mig ner och bara dö. Det gäller att bita ihop och göra det bästa av situationen. Be strong



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0