Vad vore världen utan mammas pepparkakor?

Godmorgon världen, Osminkad och nyvaken Caroline här. Det är en ny dag med nya möjligheter gott folk!







Jag fick packet från min mor & far tidigare! Jisses jag har nog aldrig blivit gladare över att se en brun indexator låda förut i hela mitt liv! Den innehöll underbara saker som smink, godis, filmen "Astrid Lindgrens jul", serietidningar, pepparkakor, knäck, choklad (jag hör till den gruppen som menar att choklad inte är godis utan det är något bättre än godis...det har liksom sin egna kategori) och massor med inslagna packet som jag helt enkelt får vänta med (typ 9 dagar till) (julen är ju den 25:e här)

Ni förstår nog inte hur lycklig jag blev :) 


För övrigt så kan jag ju redan nu krossa era drömmar och avslöja att jag inte kommer att skicka hem några julklappar. Det har hänt alldeles för mycket i mitt liv för att jag ska ha varken hunnit med eller orkar julhandla och fixa med allt det är för att skicka packet. MEN! (som Tony Erwing skulle ha sagt) Ni när & kära får något när jag kommer hem istället. Jag hoppas ni har överseende med att ni inte får några packet från Caroline i år.









Nej, jag bloggar mer senare för jag behöver lite frukost nu


Älskar er alla!











Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh ja kan tänka mig att det var uppskattat för din del! :D Bor du nu hos familjen som du kom till först då du for till USA?

2008-12-16 @ 15:43:11
Postat av: Pappa

du kan inte ana vad vi har skickat för "klappar" till dig, men det ska bli kul och se dina reaktioner. Nu är det viktigt att du inte äter allt själv utan dela med dig i god anda;-) Vi och några fler kämpar vidare med dina frågor och din framtid i USA



Talk to you later

2008-12-16 @ 18:29:08
Postat av: vickyvicky

haha förstår att det där måste kännas gott och ge en riktig svensk kick! =D

hoppas verkligen allt ordnar sig carro!!!

2008-12-16 @ 19:38:29
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: Brunetten!

Ååh va kul! Ja hade ju tänkt skicka en chokladkalender till dig, så att du kunde räkna ner dagarna du vet när ja sa att du behövde en sån! Men visste inte om den skulle hinna fram.. men nu har du ju choklad så de räcker ;)

2008-12-16 @ 20:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0