Election

Election day!



Jag har jobbat stenhårt hela dagen! Jag har ätit pizza hut, worked my magic on two boys (dvs jag har två nya nummer i min telefon bok), inte behövt ta mitt U.S. Government prov, värmt mig i solen (t-shirt väder) minglat, inte gått till skolan, wow jag måste ta och lägga mig innan jag svimmar av utmattning!

Haha anyways, alla är helt nervösa och uppspelta här med alla val som är på G. Personligen så hejar jag på Obama, ärligt talat så tycks det vara som så att ingen av kandidaterna är särskilt populära jag hör hela iden att de flesta helst inte skulle vilja se någon av dem som deras president men om de måste välja lutar många åt Obamas håll. Men som sagt det är ingen som verkar hurra för någon av dem.



Love you all






Kommentarer
Postat av: Josef

Utmanad!

challenge.html" rel="nofollow">http://zildjian.blogg.no/1225878642challenge.html

2008-11-05 @ 11:35:10
URL: http://zildjian.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0