Goo Goo dolls - Iris

Back handspring


Gymnastik, wow de är sjukt kul. Jag var där själv idag för ingen av de andra tjejerna var där så jag och Mr feminin var där helt själva. Hej träningsvärk.


I morgon är det val. Stor händelse världen över. Jag ska jobba i morgon men att göra reklam för demokraterna hela dagen och det bästa av allt är att jag får "credits" i min U.S government klass för att göra det, fast det innebär också att jag måste gå upp 5 på morgonen men det är ändå något som jag aldrig kommer att få uppleva igen (troligast).


Det kommer hur som helst att vara riktigt spännande och intressant, alla springer omkring med Obama grejer i skolan. (Obama har majoritet i skolan utan tvekan)

Spännande



Love u all







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0