James brown - Play that funky music

Hej då shorts, hej då t-shirt



Nu börjar det bli kyligt även här inte så pass kallt att jag måste använda jacka men tröja är definitivt något jag inte lämnar huset utan.



Det jag menade med mitt förra inlägget med att jag nu har börjat sakna alla små saker, med det menar jag att jag inte bara saknar det uppenbara som alla mina underbara vänner, min älskade familj, min lilla favorit älskling Odessa (min vovve). Nu saknar jag t.om saker som.. Knäckebröd, att ta en promenad med odessa uppe på hembygdsgården, mamma som väcker mig på morgonen, mammas mat(!!!), att sjunga högt med Hampus i hans bil, gosa i pappas famn, Sitta på Starz med Caroline och ät en cesar sallad, lukta på bodyshop prudukter med Linn & Ellen, se Beck och baka med Matilda, min säng, start (flingorna)...Listan är lång.

Något som jag verkligen saknar är min familjs lördags middagar... Vi äter alltid en finmiddag på lördagar som kan vara i timmar där vi bara pratar om allt mellan himmel och jord. Jag älskar våra kvällar, men jag har också börjat inse att vi förmodligen aldrig kommer att ha dessa middagar igen.. Jag & Hampus kommer nog aldrig att bo hemma igen (hjälp!), Visst vi kommer fortfarande att ha mysiga middagar tillsammans men aldrig varje lördag igen. Vi är stora nu och är på väg att flyga ut ur boet. Hampus bor nu i egen lägenhet i Umeå, läser på universitetet och kommer förmodligen även att studera/jobba utomlands ett tag. Jag bor här i USA nu i år och nästa år... det är fortfarande lite hemligt men det lutar åt att jag inte ens kommer att vara hemma nästa år. Jag vet att några av er dör av nyfikenhet nu och andra av er flippar ur totalt (Förlåt, Matilda!) Jag har inte sagt något till någon men jag kommer som sagt troligast inte att befinna mig i Norrland nästa år, inget är spikat men det lutar åt det hållet.

Förlåt om några av er nu blir lite sugen att ge mig en snyting "för att jag inte har sagt något" men jag har spelat lika mot alla så nu vet de som läser min blogg iaf.





Jag önskar jag kunde spola fram  mitt liv några år och bara tjuvkika på mitt liv och se om det blev som jag hade tänkt mig, jag har så många planer och vill så mycket med mitt liv, jag vill ta vara på alla mina år inte bara mala mig igenom åren.


Men jag antar att framtiden kommer att visa sig för eller senare...




Jag älskar er






Kommentarer
Postat av: Brunetten!

Snytingen är laddad! Fult att göra så Caroline!

2008-10-30 @ 23:21:17
Postat av: Lovisa

Loggar du aldrig in på msn längre? Ja behöver prata me dig!

2008-10-31 @ 18:00:09
Postat av: vicky

va carro men kommer du inte ens hem pa natt lov?¿ :/

2008-11-01 @ 01:10:42
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0