Colbie Caillat - Realize

Crazy hairday


Det var riktigt roligt idag! Jag, Britt & Christy insåg igår kl.23.00 att vi ville göra något extra kul för carzy hairday så vi åkte till Wallmart (stort köpcenter) och köpte skrik rosa hårspray. Jag var mer än tveksam till detta eftersom mitt hår är så blont och kan säkert suga åt sig färgen men jag tupperade mitt hår riktigt stort och sprayade rosa slingor jag kände mig oerhört vacker kan jag lova ;) haha.

Väl på skolan insåg vi att det inte var så många som riktigt gick inför det där med "crazy hairday" så jag kände mig fint uttittad (mer än vanligt) men jag höll mitt huvud högt och fick posera för fotografen till årets year book. Alla tyckte jag lyckades bära upp min frisyr riktigt bra hur som helst *haha* De andra dagarna är tydligen mer populära att göra något med. Kul ändå. Jag ska ladda upp bilder till er senare.


Sedan så hade jag gymnastik (tar livet av mig) ni förstår inte hur läskigt det är!  Det är kul men samtidigt svettigt och svårt. Sedan gick jag till en fotbolls match och nu har jag duschat mitt hår två gånger i hopp om att all rosa färg är borta.. Jag tror att jag lyckades så förhoppningsvis är jag blond och fin igen i morgon.


Förövrigt kan jag meddela att jag har högsta betyg i engelska, mycket högre än de flesta i min engelska klass här! Riktigt konstigt och i min gym klass så har jag högre betyg än många av pojkarna...(Vår tränare måste älska mig eller nått!) 


Hur som helst behöver Caroline sin skönhetssömn nu

(svar på kommentar;  Nej Sara är inte svensk hon lånade bara min t-shirt)



Love you

Kommentarer
Postat av: vickyvv

haha!

2008-09-30 @ 15:15:21
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Carroooo! Nu börjar de bli smått olidligt utan dig!! :( De är såå kallt å tråkigt här! KOM HEM! :]Värsta coolt att du har högre betyg än killarna! Du kommer va en biff när du kommer hem...hahah de ser ja fram emot. ;)

2008-10-03 @ 18:00:39
Postat av: Brunetten!

Saknar dej!!! Men så länge du mår bra så mår ja bra :D ser fram emot en lång fika med snack om allt när du väntas åter! :D

2008-10-05 @ 23:38:49
Postat av: Lovisa

CARRO DU MÅSTE BLI BÄTTRE PÅ ATT UPPDATERA!!!

2008-10-06 @ 13:34:03
Postat av: Liin

Jag instämmer, uppdatering!

Och skype igår, vars tog det vägen? :O

2008-10-06 @ 14:48:33
Postat av: Karl Gustav

Svenska folket kräver skärpning, fokus ska inte vara Homecomming och killar, bloggen måste skötas



Kungen

2008-10-06 @ 20:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0