David Grey - Nightblindness

Inför picknicken i lördags bakade jag mockarutor och kanelbullar vilket var mycket populärt, min värdpappa åt över 10st(!!!) mockarutor på en dag haha och kanelbullarna äter de som frukost.

Igår så träffade jag en pojke vid namn Scott (22) när de var över till min värdfamilj på middag och oblyga som amerikanare är så frågade han mig om jag ville följa med honom till ännu en "Bonfire", så det gjorde jag. Det var riktigt trevliga och jag tryckte i mig söt, sliskiga smors (Mangrillar marsmallows och tar två kex och chocklad och gör det som till en dubbelmacka) Efter det så såg vi den gamla filmen "Ghost busters"...Det slutade med att alla somnade.









Min helg






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0