Keane - Everybody's changing

Det är fortfarande varmt



Igår åkte jag Jason, Sara till en bil show. Det var faktiskt riktigt roligt, trots att jag och sara inte lyckades hitta något span men vi åt, gick och sov (i gräset) hela dagen så det var underbar laid back helt enkelt. När vi kom hem så åkte jag med Sara för att träffa hennes släkt (de hade födelsedagskalas ute i en stor park), mycket mysigt vi åt (igen), spelade volleyboll, badminton.

Efter de så åkte jag, Corey, Sara, Jake, Britt, Jonathan, Christy och Drew till en biograf, vi såg Eagle Eye den var faktiskt riktigt bra måste jag erkänna. Väldigt mycket action.


Idag så har jag massor med grejer jag har tänkt att hinna med innan Jag, Corey, Sara och Jake ska ut och äta middag. 

Jag måste erkänna att jag verkligen gillar hela den här dejting grejen, jag får liksom gratis mat och bio hela tiden. Paasr mig utmärkt faktiskt. Hahaha




Jason's bil


Där sov jag och Sara, vi brände oss ganska bra kan jag lova







sara's släkt


Kommentarer
Postat av: Sarah

Men du, är den där Sara svensk?

2008-09-29 @ 20:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0