Pink Floyd - We don't need no education



"Laborday"


Idag är vi alltså av någon outgrundlig anledning lediga, för att det tydligen är "Laborday". Vilket passar mig alldeles utmärkt. Idag har jag och en tjej vid namn Kyla shoppat och ska jag vara ärlig så var jag nära tårar när jag insåg att jag skulle bli tvungen att ha så fula kläder på mig. Att shoppa kläder här i Anderson är som att gå och shoppa på ica maxi. Jag övervägde att skjuta mig själv.

Det hela blir ju inte bättre av att min skola tvingar mig att ha ännu värre kläder eftersom vi har uniform *Suck* Jag lyckades tillslut hitta lite kläder som jag med avsmak kan tänka mig att bära till skolan.

4 Piké (vit,rosa,blå,turkos)
2 tröjor (svarta)
Mitt första par khaki färgade knälånga byxor (Inte min smak egentligen men)
1 svart ganska stor handväska
1 t-shirt/polo (grön)
1 vit skjorta med rosa typ väst


Okej, det hjälper inte att du skrattar jag är redan medveten om komiken i mina amerikanska kläder.



"Men jag är inte bitter!"














Nu ska jag bara göra mina läxor sedan ska vi iväg på "laborday" fest.






CYA




Kommentarer
Postat av: X

Din smått sarkastiska ton vad gäller kläder är (hmmm) intressant men du ser i alla fall lite smartare ut. ;) Det kan ju vara därför du äger upp matten. :)



byebye strumpan



X

2008-09-01 @ 21:43:39
Postat av: Sara

Du borde inte klaga, för Kanada är ett år efter Usa, så helt enektl 3 år efter Sverige typ. Så du har ju väldigt morderna kläder i mina ögon just nu :P

2008-09-02 @ 07:32:00
URL: http://saraps.blogg.se/
Postat av: Zildjian

Du ser helt plötsligt typ 7-8 år äldre ut, alltid något... ;-)

2008-09-02 @ 12:55:35
URL: http://zildjian.blogg.no
Postat av: M

Men tänk då vilken lycka du kommer att uppleva den dagen du återvänder till sverige och får shoppa järnet i sthlm med mig!! ;)

XXX

2008-09-02 @ 20:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0