Tiger Lou - You can't say no to me

16e, en månad från Sverige

Sjukt att det har gått en hel månad sedan jag stod på Alvik, med tårar i ögonen och sa “hej då” till min älskade familj.




Jag startade min vecka med att en kille från min US. government klass frågade om han kunde få gå med mig till Homecoming, jag harklade fram något i stil med att jag skulle fundera på saken, jag menar det är ju en månad kvar tills dess(!) (men det var ändå ganska sött och amerikanskt kliché)

På kvällen så åkte jag Britt, Christy & Kevin till min gymnastik klass. Jösses vad svårt det är!  Men nu kan jag iaf göra en Back hand stand och landa på mina fötter (wohoo)*lite stolt över det faktiskt* Min inte allt för heterosexuella tränare säger att jag utvecklas jätte snabbt vilket är väldigt kul att höra.

Å! Igår så åkte jag med Josh & Karie in till Indianapolis och eftersom Josh skulle på ett möta så gick jag och Karie till “Castelton” (ett stort köpcenter) Jag blev så oerhört speedad när jag äntligen fick se lite fina kläder, modet där var faktiskt väldigt likt det svenska så jag dansade runt i affärerna helt lycklig! Och kan ni förstå hur billigt allt är här? Jag köpte “Forever 21” jeans för 180 kr! Det är ganska sjukt, det var inte ens jeans som var på rea.*lycklig*


Som ni har kunnat läsa tidigare i mina inlägg så ska jag flytta in till en annan familj snart, mer än snart faktiskt. Nämligen på lördag(!) Vi har pratat om det och det är nog det bästa alternativet eftersom jag i princip spenderar all min fritid med dem ändå, men jag kommer fortfarande att hälsa på den här familjen och följa med dem på olika grejer säkert 1 gång i veckan. Hur som helst så åkte jag hem till min blivande värdfamilj i måndags och gissa vad(!?) Jo, de har total renoverat mitt rum under helgen som var. Jag berättade för länge sedan för dem att min favorit färg var röd så nu har jag vita väggar, röd säng, röd bokhylla, röd lampa, röda kontaktuttag, en röd gungstol och röda galgar. Det är inte helt klart ännu men ändå att de hade jobbat med det hela helgen gjorde mig helt rörd. Jag ser fram emot att flytta in dit jätte mycket, kan ni tänka er 3 tonårs tjejer i ett och samma hus? Wow vi kommer att ha hur som helst, Becki (värdmamma) kommer förmodligen att gå galen, haha.

Josh, Karis, Luke, Charlotte, Karie, Jag

Kommentarer
Postat av: Fantomen

Lajbans! trodde att du glömt bloggen!

På tiden att du lyckades med några rader.

Håll killarna kort!

2008-09-17 @ 20:47:07
Postat av: Brunetten!

Hejsaan hoppsan! Hjäälp va ja saknar dej! Har världens nyhet också! JAG kom in på frisör i skellefteå!!!!! så nu blir de typ egen lägenhet där :D:D:D

2008-09-20 @ 02:20:40
Postat av: vickyv

Oh vad sött av dom!!! min favorit färg är också röd haha

2008-09-21 @ 16:27:37
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0