Det närmar sig

Ja, allting närmar sig just nu; Balen (på fredag), min födelsedag (18 år på söndag), graduation, hemfärd, träffa min älskade familj (ink. Odessa), träffa mina underbara vänner, tenta av min engelska, ta körkort, njuta av sommarens äventyr, förbereda inför hösten, åka till Paris med nya möjligheter. 


Vet ni något som är irriterande med amerikanare(?!) Jo, de tror att de är odödliga i trafiken och det är ytterst få som fattar poängen med bälte. Här har alla körkort när de är 16 år, vilket jag personligen tycker är alldeles för ungt för att veta vilket ansvar man har som trafikant. Hur som helst så ex. min "pappa" kör hellre bil utan bälte och låter bilen irriterande plinga var och varannan sekund för att påminna om att han inte har på sig bältet  än att enkelt knäppa på sig bältet. Det är till och med på längre åkturer som han gör så här. Det är ju super irriterande att höra "PLING PLING PLING" hela tiden men det tycks han ignorera. *suck* Och många av mina andra vänner knäpper bältet "bakom sig" istället för runt sig för att bara slippa "plingandet" Jösses vad amerikanare kan vara högfärdiga.


Är det inte sjukt att lilla Caroline är snart 18 år?!
Jag vet att mina föräldrar tycker det utan tvekan men 
jag måste faktiskt hålla med dem, jösses!




Kommentarer
Postat av: Caroline

ÅÅh när är de du kommer hem? saknar dig!!!

2009-04-30 @ 09:50:21
Postat av: Lovisa

Carro vi kommer gå intesivkursen tsm tydligen!! :D Hämtade böckerna idag.



Grattis i förskott också! :D

2009-04-30 @ 19:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0