Dra mig baklänges!

Åh vilken härlig dag!


Jag gick nämligen till en fotograf idag och tog mina "senior pictures" Det är då man som sista årselev går till en fotograf och tar proffs bilder och sedan så delar man ut de till sina vänner & familj. Jag är dock lite sen med att göra detta men det var sjukt kul! Min fotograf var helt underbar och hon var helt lyrisk med att få "jobba" med mig, hon sa att det var helt galet att jag var så naturligt duktig på att få en fin pose och att jag var sååå snygg. Hahaha jag vet att ni tycker att jag verkar sväva lite väl högt över marken just nu men det var verkligen peppande att se hennes reaktioner då hon som fotograf tyckte att bilderna var skit snygga. Det kommer dock ta cirka 1-2 veckor innan jag får bilderna men när jag får dem så lägger jag självklart upp dem här på bloggen!


För övrigt så kommer inte jag och min bal date överens det minsta! Han gör mig tokig! Vi ska fortfarande gå tillsammans men vi hade ett riktigt gräl förra veckan. Vi är så olika....Jag är som ett lejon och han är en zebra och sedan så är det någon idiot som har låst in oss i samma bur och kastat bort nyckeln i en höstack.

Jag sa dock till honom att vi ska lägga vårt gräl bakom oss och bara se till att ha så roligt som möjligt under balen. Bara bita ihop och le liksom. 





Fejk it until you make it!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag ska iaf få en sån bild på riktigt!

2009-04-15 @ 11:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0