Tiden flyger iväg

Är det inte helt absurt hur fort tiden går?


Snart är mitt år i USA över och det kommer bara säga vips så har jag studerat klart på gymnasiet och ska välja universitet och allt. Växa upp.

Lite skrämmande är det ändå? Jag ser alltid mig själv som en liten tjej, ex nu över påsk så firade vi det med min värdfamiljs släktingar och när jag blev introducerad för alla ungdomar så tog jag för givet att alla var äldre än mig och "behandlade" dem så, som att jag bara var en liten flicka och att de var minst fyra år äldre än mig. Tillslut frågade jag hur gamla all var och helt chockande nog så var jag äldst! Jösses det kände jätte konstigt. haha

Idag och i morgon har jag sovmorgon, åh så skönt!





Jag vet inte vilka låtar som är på hitlistan i Sverige för tillfället men här är några av de låtarna som spelas mycket i USA just nu. 




Whatever you like- T.I.
Save a horse- Big & rich
 Body on me- Akon
Swing- Savage
Poker Face- Lady Gaga
Right round- Flo rida
We ready- Archie Eversole
Got money- Lil wayne
Taylor Swift
Lucky- Jason Mraz & Colbie Caillat
David cook


Några av många låtar som spelas frenetiskt här :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken enorm Blogg-produktion helt plötsligt!! trevligt att läsa. Du behöver inte ha så brådis och bli stor och gammal utan ta det lungt det blir så jobbigt för dina föräldrar att hinna med. Ett paket är postat i dag till dig.

2009-04-14 @ 17:15:14
Postat av: Caroline

Haha desto fortare tiden går desto fortare kommer du hem! :D saknar dig!

2009-04-15 @ 11:29:51
Postat av: Krille

Dom verkar ha bra musiksmak i USA ivarjefall ;)

Många av dom du gillar eller är det bara spellistan för alla andra?



Vet ju inte direkt din musiksmak men några tips är ju bland annat

Rise Against - Under The Knife

Muthmath - You are mine



Den svenska hitlistan består väll som mest av

P-BROS FEAT. DJ TREXX & OLGA PRATILOVA - TINGALIIN

E.M.D - Baby goodbye

Måns Zelmerlöw - Hope and glory

Och en massa annan skit ;p



The Bravery - Above and Below

The Bravery - Time Won't Let Me Go

Flyleaf - All Around Me

The Red Jumpsuit Apparatus - False Pretense

2009-04-15 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0