Amazing

Jag har kommit fram till att jag verkligen tycker om min värd familj och att jag kommer trivas här hemma väldigt bra, det känns verkligen som en lättnad!
Jag försöker som i de flesta situationer jag hamnar i vara positiv men det är klart att det här är skit jobbigt, jag är i ett land som pratar ett språk jag inte förstår någonting av + att de är ovilliga att prata engelska, ny klasskompisar var av majoriteten redan känner varandra, att bo i en storstad är också helt nytt för mig.
Men varför vara negativ när man kan vara positiv? Jag kommer att ha det jobbigt nu i början men i slut ändan kommer jag att kunna vara oerhört stolt över mig själv som genomförde detta.
Imorgon ska jag gå och se Eiffeltornet och även se min blivande skola, spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0