Skrämmande

Om fyra månader så är jag hemma i Sverige, vindeln...mitt liv.
 Tanken skrämmer mig faktiskt.


Förstå mig rätt jag längtar oerhört efter er alla! Vänner och familj ni är mitt liv och mitt hem men det är så skrämmande att komma hem efter att ha varit borta i cirka ett år. Jag känner mig inte som samma tjej som jag en gång var, jag har varit med om så mycket till och med mer än en vanlig utbytesstudent är med om.  Ni kan gissa och säga att ni förstår men ni kommer aldrig att förstå den skräcken, smärtan och rädslan jag har gått igenom.

Jag vet inte hur jag kommer att reagera på att komma hem igen efter att ha flyttat på obehagliga sätt 4 gånger under mitt år här i USA. Det ska bli skönt att komma hem och bara få gosa ner mitt ansikte i min hunds päls och äntligen bara få gråta ut, få släppa min på börda och även om ni tyvärr aldrig kommer att förstå så får jag dela min smärta med dem jag älskar.


Jag är även rädd för att jag ska sakna allt det här, att jag ska komma hem och känna mig tom och orkeslös. För jag får inte glömma bort att jag har haft jätte många fina och roliga stunder här också, jag har dessutom flera som väntar mig ännu.


Jag längtar efter att få träffa er igen men är också rädd att det ska kännas annorlunda, att jag kommer att känna mig obekväm...att jag inte ska veta var jag ska ta vägen med mig själv.


Det är märkligt allt det här. 

Jag älskar er alla sååå mycket! Kom ihåg det!






PÅ TAL OM MINA ÄLSKADE!

Grattis Sarah Stenmark på din 18 års dag! (i efterskott)

Sarah trots att jag har flyttat 4 gånger så har ditt brev alltid varit nära mig och jag öppnade det den 1:a februari som jag lovade. Tack för de fina korten, det var helt underbart gulligt av dig och betyder mycket för mig!



Jag vet inte om jag har några övriga kommentarer om det här videoklippet

Kommentarer
Postat av: vicky

tannbäck. VAd kul att se haha.



Det måste kännas konstigt. hur är det för dig nu? :)

kram

2009-02-11 @ 14:53:02
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Du är så otroligt saknad Carro! Det kommer bli svårt att veta i vilken ände man ska börja när vi träffas igen. Det finns ju så många frågor och så mycket att säga.

2009-02-11 @ 20:04:40
Postat av: Caroline

Även om du har förändrats mycket, så kommer du fortfarande vara samma tjej i mina ögon. Älskar dig Caroline!

2009-02-12 @ 19:12:00
Postat av: Josef

Allt som lever förändras brukar man väl säga. Man behöver inte vara likadan jämt, är väl snarare så att utveckling och förändring är att se som våra allierade, nånting Gud använder som vi efteråt kan se att vi vuxit som just människor utav. Vore väl hur trist som helst på ett vis om man inte påverkats av t.ex ditt fall av ett år i ett helt annat land under förutsättningar som om jag fattat det rätt varit helt åt fanders. Dessutom har du ju lärt dig lite schyssta cheerleadermoves som iaf jag förväntar mig få se prov på, ha ha!



God bless, and hang in there!

2009-02-14 @ 13:40:14
URL: http://zildjian.blogg.no
Postat av: Sarah

Åh, vad glad jag blir att du minns mitt brev! Jag hade trott att det kommit bort i all flytt. Jag minns knappt vad jag skrev där och det var säkert jättedåligt. Men jag har inte fyllt år rikting än, först den 7:e mars. Pinsamt, Carro, pinsamt.



Jag längtar tills du kommer hem, det är så tomt i Vindeln utan dig. Jag håller med Lovisa att det kommer att vara svårt att veta vars man ska börja riktigt, det är så mycket som har hänt och så mycket jag vill veta. Du kommer att få berätta om ditt år säkert minst hundra gånger innan du har tillfredställt dina vänners behov. Du får ha någon slags presskonferens men en klämmig PowerPoint prestentation så att alla får lyssna samtidigt så du slipper berätta samma historia om och om igen. Men det är bra att du har bloggen för då vet man ju ändå endel.

2009-02-17 @ 12:36:17
Postat av: EmelieÖ

ÅH Carro :) Jag håller med alla föregående talare, ska bli fint att få träffa dig igen :)



Och angående videon så vet jag inte heller om jag har några övriga kommentarer att tillägga om den...

"Som du kan kolla på när du är i Afrika... nej amerika". Haha, så extremt stygg tjej. Aja, det var en fin tanke av mig i alla fall.



TUSN TUSN KRAMAR PÅ DIG

2009-02-17 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0