First day in school

Imorgon är alltså min första dag på Maccray high school..jag ska få ett nytt schema, sporter att delta i, klubbar, vänner och allt vad det är. Ännu en gång.


Alla pratar redan om "prom"/balen här, så idag så har jag kollat i massor med tidningar med temat "bal klänningar" för att se vad jag ska ha på mig. Jösses jag kan inte se mig själv i en balklänning...men det blir nog bra. Känns kul att få fixa med allt...senior pictures, fixa naglar, hår & smink, handla en alldeles för dyr klänning, skor, accessoarer  och fram för allt hitta en dejt att gå med.




Håll tummarna för mig att det här ska bli bra nu!


Älskar er
















Monica, jag kan meddela att du är mer en saknad! 
Jag längtar så efter att du ska få fixa mitt hår igen. 
Tro mig det har inte varit någon bra kvalité på mina hårfrisörskor hitintills.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha de lär nog inte bli speciellt svårt för dig att hitta en dejt ;) haha

2009-01-06 @ 13:15:49
Postat av: Brunetten!

Hej gumman! Hoppas allt går bra! Saknar dig!

2009-01-06 @ 17:28:38
Postat av: ellen

jag håller tummarna :)

söt bild!

2009-01-07 @ 10:39:04
URL: http://ellenbloggar.blogg.se/
Postat av: Lise-Lottie

Hur verkar skolan och din nya familj? Hoppas att du skall få det bra.

Tänker på dig.

Kram från oss!

2009-01-08 @ 13:29:37
Postat av: Pappa

Kul att få prata med dig över skype, det där med matten tyckte jag att du hade ett lite väl enkelt synsätt över ;-) måste diskuteras vid fler tillfällen.

Mamma hälsar.





Vi höres

2009-01-09 @ 01:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0