Nada surf- I like what you say

Skolan rullar på här i Clara city, vissa klasser svårare än andra ex. Law och Business...SJUKT svåra klasser. Men jag ska nog lyckas ta mig igenom det ändå :)


Idag så fick jag ett paket från min familj. Gjorde mig grymt glad :) Jag fick tofflor, tjocksockar, choklad, Wasa Knäck, Kalle Anka, En mjuk och fin tröja, filmen mamma mia =)

Tack så mycket!

För övrigt så kan jag berätta att min fula fisk är fortfarande vid liv, jag rengjorde till och med hans lilla pool, glasskål grej igår. Okej, vi kanske på ett sätt är sjukt less på den där svarta guldfisken men det vore ju faktiskt inhumant att ta död på stackaren...Han för helt enkelt dö av sig själv....Om han bara kunde skynda sig lite....




Jisses alla är verkligen besatta av Prom (balen) här. Jag hade flera som gick upp till idag och sa att jag måste fixa dejt nu i veckan, jag bara gapade och sa att "det är ju inte förrän i maj?". Dålig ursäkt tydligen så nu måste jag få någon kille att fråga mig till balen...inte det lättaste med tanke på att jag inte riktigt känner någon...jaja det löser sig..annars får jag väl ta min guldfisk till balen.

Igår så tänkte jag att "Vad bra det vore om jag kunde börja komma i form nu så här mot våren" så jag såg helt enkelt till att jag fick åka till ett gym. Underbart tänkte jag. Wow amerikanare är till och med lata på gymmet! Själv så åkte jag dit med mindre charmiga träningskläder och en slarvig knut på huvudet. och sprang mig svettig i en timme. Men 90 % av de som var på gymmet bar jeans en fin t-shirt eller tröja och gick lite på löpbandet och gick snabbt igenom lite styrketräning (enbart ett sett) på en kvart och sedan tog de bara på sina jackor och traskade ut för att köpa en pizza eftersom de faktiskt hade "tränat"...Okej det sist nämnda vet jag inte  men känslan var den att bara i och med att man sätter sin fot inne på gymmet så tror de att de kommer att gå ner i vikt. Amerikanare måste vara oerhört naiva, omedvetna eller helt enkelt inte helt smarta när det kommer till träning.

jag har träningsvärk....Jag vaggar mig fram som en cowboy... underbart!



Oh well





Kommentarer
Postat av: Pappa

Om du inte ska ha fisken med dig på Balen så kan ni kanske sälja tillbakas den till Affären!?!?

Interssant erfarenhet av gymmet.



Hej och hå

2009-01-29 @ 07:43:40
Postat av: Caroline

Haha men Carro, du måste ju ta hand om den lilla stackaren ;) Du kan ju inte sitta å hoppas att den ska dö! ;)

2009-01-29 @ 14:27:29
Postat av: Pappa

Du snygg tröja!! hur gillar du den?? har du visat upp den i skolan?







Pappa

2009-01-31 @ 10:33:29
Postat av: Pappa

Hur går det för dig??

har du frusit fast eller, här har vi fått ordentligt med snö de senaste dagarn så nu är skoterföret bra.



Ha det

2009-02-06 @ 17:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0