She's a maniac

Brrrr!


Okej, igår så bestämde lilla Caroline sig för att hon skulle gå ut och ta en promenad, termometern visade trots allt bara -2 celsius så jag gick ut med ett muntert leende...Tills jag insåg att Minnesota är platt och eftersom att det inte finns några hus eller träd som stoppar vinden så kan jag meddela att det blåste så hårt att jag trodde att mina fötter skulle lyfta från marken och det kändes som att det var -50 i blåsten! Wow. När jag väl var hemma och kikade på min telefon hade jag fått flera liknande sms "Are u crazy!!?", "Is it cold!?!" osv...Tydligen så hade det spridit sig att någon galen flicka var ute i kylan alldeles själv, japp det var jag.

Idag så tänkte jag men varför inte ta en liten promenad idag också, det känns ju som skönt att röra på sig lite.... Efter att fler bilar hade stannat eller saktat in sjukt mycket för att fråga om jag "behövde hjälp" så insåg jag att det är för kallt för att ta en spontan promenad... 












Kommentarer
Postat av: Joel

Fördomen om att amerikanerna aldrig går utan ta bilen vart den än ska blev plötsligt bekräftad

2009-01-20 @ 22:18:06
Postat av: Anonym

Haha ja vrf kan du inte sticka ut lite till när du ändå håller på ;)

2009-01-20 @ 22:32:35
Postat av: Krille

Dem har bara inte insett att du är från norra Sverige där dom klarar kyla! ;)

2009-01-20 @ 23:16:34
Postat av: Matilda

Jag ser att du tog med dina finaste mössor till Amerikat.

2009-01-21 @ 17:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0