Soulmate - Natasha Bedinfield

wow här är det snö storm, alltså ingen skola..wohoo, vi vet i Usa så har de "snow days" inräknade i sitt schema så några dagar varje år när det är dåligt väder så behöver vi inte gå till skolan.




Ibland undrar jag varför jag utsätter mig för vissa ämnen(?) I min förra skola så valde jag att gymma varje dag med ett gäng hormonfyllda pojkar. Och nu så valde jag att ha avancerad idrott, haha förra veckan så hade vi basketboll varje dag... inte min sport.. Haha det värsta är att jag är så dålig att alla behandlar mig som ett litet barn det är liksom då jag väl lyckas skjuta den där bollen i den där ringen som hänger irriterande högt upp på väggen så får jag liksom applåder och sympatiserande "men vad bra Caroline" "mycket bra Caroline" Fast egentligen tycker dom att jag är sop kass och när jag väl gör en poäng så tänker de "men yes efter alla gånger jag har passat den där blonda lilla utbytesstudenten så gör hon äntligen en poäng" Men men man kan inte vara bäst på allt! Hahaha jag har kul ändå.

Jag kan även berätta att jag numera inte har något privatliv...alls... Till och med när jag är inne i badrummet så står min värdsyster som är adopterad från kina utanför och knackar och frågar vad jag gör, om hon kan få komma in, varför jag duschar osv... Det värsta är att föräldrarna är typ likadana haha. Det frågar mig efter att jag har duschat hur det var och typ vilken duschstråle jag använde, vilket shampoo jag använde...Helt sjukt tycker jag personligen.







För övrigt så tycker jag att ABBA är underskattade, många härliga låtar där :)
Nog för att jag just nu är mer än tacksam över att jag tog med mig musik som Veronica Maggio och Håkan Hellström, det känns så väldigt svenskt och bra.







Kommentarer
Postat av: Brunetten

Haha men söt va hon då i alla fall ;)

2009-01-13 @ 12:18:10
Postat av: Joel

Vad roligt att höra att du har det bättre

2009-01-13 @ 21:36:34
Postat av: Matilda

Tack så mycket för det fina brevet :)

Sedan måste jag bara fråga vad det är för skor du håller i?? Inte dina va? :O :P

2009-01-14 @ 01:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0