Ted gärdestad - Vilken vacker dag

Igår hade jag en kul och avslappnad fredags kväll. 


Min vän Chelsey hämtade upp mig vid 9 tiden och åkte in till Willmar och åt en god middag på restaurangen Applebees. När vi var klara och hade fått våra små lådor att lägga all den maten som vi inte kunde äta upp så anlände passande nog den kille som komplicerat nog Chelsey är hopplöst kär i och som självklart irriterande nog tycker om mig. Hur som helst så när jag tar upp mitt kort och säger att jag kan betala så skjuter han snabbt in att han kan betala om vi vill. Jag måste erkänna att jag älskar att Amerika fortfarande har kvar det där med att män ska vara en gentleman hela tiden, så den stackars pojken som inte ens åt någonting betalade hela våran dyra middag....Men jag klagar inte...

Efter det så visste vi inte vad vi skulle hitta på så vi åkte spontant till stadens köpcenter och vandrade omkring (12 på natten)...När vi sedan bestämde oss för att åka hem så kläcker lilla Caroline ur säg "Vi borde köpa en guldfisk eller någonting" Chelsey utbrister "JA! De säljer fiskar här"

Jahapp...Nu är jag alltså fisk ägare...Min fisk heter Darren Bryan döpt efter en av pojkarna som var med och inhandlade fisken (han var mindre glad över mitt välvalda namn på fisken) och Bryan var den man som jobbade där. Jag gjorde ett mycket bra val då jag skulle välja ut mitt lilla kärleksbarn...Han är helt enkelt den fulast guldfisk jag någonsin sett, han är svart och har enorma kinder...det ser ut som att han håller på att sprängas eller eventuellt är extremt trött och har påsar under ögonen...... Vad ska jag ta mig till med en fisk?




Idag så ska jag ut och rida och sedan ska jag ut (igen) och 
fira en tjej som heter Danielle då hon fyller 18 år idag. Roligt roligt!







Älskar er!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha ja valet var ju ditt, men ja hade nog valt en lite sötare fisk om ja va du ;)

2009-01-17 @ 21:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0