The cranberries - When you're gone

Ingen skola idag, pga av kallt väder



Jag gillar verkligen den här grejen med att vi inte har någon skola då det är kallt, isigt, snöoväder ute. Jag tänker inte berätta hur kallt det faktiskt är här för då kommer ni bara att bli skadeglada, så låt oss bara säga att det är kallt nog för att ställa in skolan här i USA. Nog för att jag gick upp hur som helst på morgonen men jag fick slappa resten av dagen och vet ni vad jag gjorde idag? - Jo jag strök alla mina skjortor, helt själv. Mamma är nog stolt över mig nu(!) Saken är den att det är endast 2:a gången jag ger mig på att stryka mina skjortor sedan jag har varit här i u.s och första gången var hos min välkomstfamilj och min värdpappa tyckte jag såg så hjälplös ut att han bestämde sig för att stryka alla fröken Carolines skjortor åt henne (mamma är nog mindre stolt över de) Väldigt snällt av honom tycker jag.

Hur som helst så har jag kommit fram till att min  blivande man måste helt enkelt kunna stryka skjortor för det är inget jag gärna tänker ägna min tid åt, speciellt inte när det tar mig 20 minuter per skjorta. För övrigt har jag också tänkt på att min blivande man skulle helst kunna få vara en utomordentlig kock, städare, tekniker och "allmänvetare" (.....Nee...Jag kommer nog att förbli ogift.)

I morgon är det säkerligen skola så då måste jag kravla mig upp ur sängen och sätta mig på den där gula bussen med massa småungar...Jag är ju självklart den ända "senior" som åker buss eftersom alla andra kör sina egna bilar, lite förnedrande men vad gör man det är bara att bita ihop och le. Sedan så får jag mata mig igenom de sista dagarna den här veckan innan det är lov igen, skönt att det är en kort vecka för mig i veckan iaf.




Älskar er






Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha då skulle vi få va ledig hur mycket som hellst! ;)



Kan du inte lägga ut lite fler videoklipp? Det är så kul att få höra din röst!



Kram

2009-01-14 @ 07:46:32
Postat av: Brunetten som nu är Rödtott ;)

Hahah ensamma Carro ist för blondin carro i framtiden eller? ;) hhaha men stackare som är ensam på den bussen! Hahah Saknar dig!

2009-01-14 @ 12:40:44
URL: http://carolineelvin.devote.se
Postat av: Krille

Det är väll inte så konstigt att det tar 20 minuter per skjorta ifall du ska ta bilder samtidigt ;)

2009-01-14 @ 16:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0