Veronica Maggio - Aldrig nöjd

KALLT!



Har varit en helt okej dag idag, ganska slappt och skönt. I morgon så verkar det som om vi kommer att börja skolan 2 timmar senare än vanligt eftersom att det kommer att bli sjukt kallt här nu. Vilket jag tack och tar emot med öppen famn. Jag hade det till och med så slappt idag att jag bestämde mig för att skriva ner mina mål den närmsta tiden, ganska intressant faktiskt. Det rekommenderar jag att alla gör oavsett vilken ålder ni är i, man kan alltid behöva påminna sig själv om vad man egentligen vill med livet och vad man  bör och vill prioritera. Tro nu inte att mitt liv här alltid kommer att vara så här slappt, jag sitter bara ut den här veckan eftersom att alla lärare har slutprov i alla ämnen innan de ska börja med nya avsnitt. Så nästa vecka börjar allvaret.



I morgon väntar en ny dag med nya möjligheter!









(eftersom jag har fått önskemål om video blogg så tänkte 
jag fixa en åt er i en snar framtid så ni som längtar efter min röst kan få höra min ljuva stämma igen...)

Kommentarer
Postat av: vicky

oh vad kul med videoblogg!

2009-01-15 @ 13:06:13
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha yes! :D

2009-01-15 @ 14:46:18
Postat av: Caroline kanske jag ska heta nu :D

Ska bli kul att du börjar videoblogga! :D Så slappt ni har bara för att de är kallt, är ju knappast kallt inne i skolan! ;) haha men skulle vilja veta hur kallt de är! :D

2009-01-15 @ 17:02:20
Postat av: Pappa

-26 då jag gick hem från jobbet så det så, gillade kommentaren om att det tar lång tid att stryka skjortor om du samtidigt ska hålla i en kamera... fundera på den du till nästa gång. sedan finns det alltid strykningsfria skjortor om man inte klarar av tanken på strykning och fotografering.



Pappa

2009-01-15 @ 22:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0