Vinnaren

Då var min tävling avslutad. 
Jag kan börja med att berätta att det
 inte var någon som prickade rätt men tävlingen gällde den som var närmast.



Som kallast har det varit här i minnesota, clara city -40 grader! och när det är så kallt så kan jag också berätta att celsius och fahrenheit är det samma. Så vinnaren av min lilla tävling är Frida Wikner som gissade på -38 grader. Hon hade även rätt då hon sa att allting verkar vara så extremt här i USA. I veckan har vi som sagt haft det sjukt kallt men nu i helgen så har vi plusgrader. Märkligt faktiskt.



Sedan kan jag också berätta att bilden inte var på mig, haha det är en helt vanlig google bild och när jag nu har tittat närmare på saken så är bilden tagen i Sibiren. Att inte äns min käre far kunde se att det var sin egna dotter är ju pinsamt, skärpning! Haha


Nej nu var den första tävlingen slutförd och Frida kommer att få sitt pris då jag är hemma igen (i juni) och tills dess får ni helt enkelt hålla utkik efter fler tävlingar med amerikanska priser.


 

Kommentarer
Postat av: Paappa

Tyckte att du såg lite tagen ut, så jag hade nog gissat på -50 grader......Pinsamt. måste erkänna att jag tittade på bilden flera gånger och tyckte att dina ögon såg plågade ut men inte kunde jag ana att det var en annan person, undrar hur många som trodde att detta var du....gissar att ingen vill erkänna det eller!?!? snälla!!!!

2009-01-17 @ 21:00:29
Postat av: Frida

haha nej men hoppsan då. Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen ;p Då jag är glad att jag vann men tycker sjukt mkt synd om er pga kylans skull. Tur med plusgrader i helgen iaf =)

2009-01-18 @ 01:54:56
URL: http://fwikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0