Game night!

Nu börjar det bli riktigt spännande här med min skolas basketboll lag! De har vunnit och vunnit och matchen jag var på i torsdags var helt packad med folk, det var över 3000 i publiken! Och nu i kväll blir det bara fler och fler! Det är galet men också sjukt kul, nu mera så blir det en fin outfit till matcherna..Gröna shorts med en maccray t-shirt för att stötta våra pojkar!


För övrigt så kommer min pappa att hälsa på mig om två veckor, jag är jätte exalterad över det, till och med lite nervös.










Kommentarer
Postat av: Carro

Åhh ja vill också träffa dig! Saknar dig grymmt mkt, spc nu inför Arjeplog.. ville ju ha med dig!

2009-03-15 @ 00:02:54
Postat av: Lovisa

Åh va kul att du ska få träffa han! Jag kan följa me i hans väska! ;)

2009-03-17 @ 10:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0