Ripped

Hon är back in school once agian och det känns riktigt skönt faktiskt!


OBS! Följande inlägg är ytterst ointressant och om ingenting, du kommer nog att läsa ändå men nu har jag varnat dig!




Idag har verkligen varit en bra dag minus att jag hade lite otur i min psykologi klass. Det är nämligen så att vi för ett tag sedan var tvungna att filma oss själva nära vi gjorde olika intervjuer och sammanfattningar. Min lärare beslutade sig för att visa en av alla filmer, jag protesterade självklart eftersom det kändes oerhört pinsamt att se/höra sig själv + att en hel klass skulle se det + att engelska inte är mitt förstaspråk så jag har fortfarande känslan av att jag kan uttala vissa ord fel ibland. Så vi gjorde en lottdragning, vems namn tror ni dyker upp? Självklart Caroline Margareta Jonsson i egen hög person. Men nu så här i efterhand är det helt okej alla var imponerade och tyckte att min film var jätte bra.


Väl hemma så bestämde jag mig för att åka in till lilla Clara city's gym för att sola och träna. Efter att jag hade solat och ni som har sola vet hur fin man känner sig med rödblåssande kinder, inget smink och rufsigt hår efter att ha solat men jag tänkte att det spelar ingen roll hur man ser ut eftersom att jag ändå skulle träna. Saken är bara den att det visade sig att alla här (från min skola) har bestämt sig att sola nu inför balen. 

Jag är mycket väl medveten om att min kropp har ändrats sedan jag i Indiana lyfte vikter varje dag, tränade volleyboll och gjorde både cheerleading och gymnastik. Men jag har för visso tappat den fina formen jag hade då men jag har ännu en hel del muskler, jag var ju som en muskelknutte där ett tag! 55 kg i bänkpress, 55 armhävningar (riktiga) och 100 situps på 3 min, det är inte fy skam!  Hur som helst (nog med allt skrytande haha) Så tränade jag i ett linne och i normala fall så har jag alltid på mig en t-shirt eller en tröja i skolan så nu när mina klasskamrater såg mig i endast ett tajt linne så gapade de och utbrast "omg you are ripped!" (Vältränad). Haha lite kul men också obekvämt.


Nu ska ni inte tro att jag har en helt galen vältränad kropp, visst i höstas var min kropp vältränad men nu har det här med att inte alls träna och äta massor med amerikansk mat satt sina spår. Men jag får nog eventuellt ta och starta träna igen när jag kommer hem till sköna Sverige igen.









Den största apelsin jag någonsin sett!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Härlig läsning, ska bli kul och känna på dina biseps.



2009-03-25 @ 11:53:18
Postat av: Caroline

Haha muskel fia! :D saknar dig!!!

2009-03-25 @ 16:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0