Sad face

Snyft, snyft nu åkte vi ur turneringen i basketboll, det var nämligen så att vi var så högt upp i serien att om man förlorar en match så åker man ut. Tyvärr så hade killarna en dålig kväll och vi förlorade med 4 poäng.

Men vi hade kul ändå, jag, Brandi & Danielle gjorde t-shirts och fixade outfits till matchen och tro mig vi spred massor med "high school spirit" under kvällen. Sedan åt vi på applebeez med några av spelarna, de var inte så jätte lyckliga men de började tillslut le i slutet. Det känns lite tråkigt att det är över men det är okej =)


Idag var jag ute med min Danny, vi red ut på en riktig långtur och tro mig det var inte lätt att rida den hästen idag, han hade massor med energi och det hjälpte inte att det blåste ordentligt men det var som vanligt kul ändå.






























Kommentarer
Postat av: Liiin

Har inte jag lärt dig att det är fult att räcka ut tungan? ;O

Men fina outfits ni hade, jag förstår att ni hjälpte till med high school spiriten :)



P.S!

2009-03-16 @ 20:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0