Spännande

Jag ska snart få träffa min pappa igen efter närmare 9 månader! Jag är jätte exalterad! Jag har som ni kanske förstår pratat mycket om detta i skolan och jag har även planerat att min far ska få följa med mig på något som kallas "senior supper" vilket är på måndag kväll där alla sistaårselever med föräldrar klär upp sig och äter en fin middag på skolan. Pappa vet inte om något av det här ännu men jag ska nog dra med honom ändå. 


Så mina vänner inklusive deras föräldrar ska då alltså få träffa min kära fader och det roliga med det hela är att de tror att det är någon ung snygging som kommer (haha tur att min pappa sitter på ett plan just nu och inte kan läsa det här). Så här tror mina kompisar nämligen att min far ser ut:




Jag älskar min far men det där fick mig verkligen att skratta högt!
Mina vänner kommer att bli chockade



Nä nu måste jag verkligen städa för om min far ska komma och 
inspektera mitt rum är det nog bäst om man faktiskt kan se golvet!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu är det så här lilla gumman jag har inte åkt än!!!!! För det första; vilken löjlig frilla han har på bilden, jag fic mina lockar trimmade av mamma i går, som vanligt blev det ett litet missöde, blev ett spår liksom då hon missade att ställa om trimmern men jag fluffar till det så det syns inte så värst mycket. Hoppas att jag inte somnar under middan, jet leg är inte skoj, men du får Bell stötta upp mig!!! Ska bli så skoj att träffa dig!





2009-03-28 @ 07:16:01
Postat av: Lovisa

Haha smart Carro! :P



Vad kul att du ska få träffa din pappa! :D



Kramarrrr

2009-03-28 @ 10:35:51
Postat av: Mamma

Jag önskar dej en GLAD PÅSK ät inte för mycket ägg.

Vi vill gärna se en uppdatering av bloggen.

2009-04-07 @ 20:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0