Allting tar slut någon gång

Mina vänner nu börjar min resa lida mot sitt slut och därmed så lider min blogg mot sitt slut den med. Ni som är intresserade av att fortsätta läsa om mig och mina nya äventyr får helt enkelt hålla utkik i höst så jag åker vidare till hudstaden i Frankrike.

Jag tänkte nu så här i slutet ge er chansen att fråga frågor om ni har några alla ge förslag på något ni skulle vilja att jag pratade mer om, något som ni vill att jag ska blogg om helt enkelt. Om inte så får vi se vad mer jag kan hitta på att skriva här innan vi tar en lång och fin pause.


Passa på nu, det här är din chans










Kommentarer
Postat av: Liiin

Jag skulle vilja veta när du kommer hem, din lilla räka!

2009-05-17 @ 16:32:24
Postat av: Anonym

Antar att det gäller att packa många tomma resväskor att ta med sig... hör av dig!!





2009-05-18 @ 21:00:56
Postat av: vicky

vicky vill också veta när du kommer hem??

kram

2009-05-19 @ 14:13:16
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: CarroBarro

Hahha, ja har så mycket att fråga så vi får nog ta de när du kommer hem! :D

2009-05-19 @ 22:22:24
Postat av: Lovisa

Okej jag har kanske en klurig liten fråga. :P



Jag undrar om du nu ser på Sverige på ett annat sätt än förut? Eller ja menar kan du lättare se det positiva/negativa med Sverige? Vad är det i så fall?



Hehe nu får du allt tänka... eller så inte...



Ja undrar också om du tror att vi kommer tycka att du har förändrats som person. Å ja vill även veta när du har tänkt dyka upp här i vårt avlånga land!!!



Kramarrrr

2009-05-23 @ 11:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0