DISGUSTED!

Mitt liv är på topp just nu! 

Trevliga vänner, skolan går kanon (mitt lägsta betyg är B+ utan några ansträngningar),
 kul var jag än vänder mig, min situation med min organisation har fått bästa möjliga lösning.

Minus
- Jag har varit väldigt sjuk i Bronchitis vilket är en inflammation i lungor och och
 bihålor men efter att ha varit på antibiotika i några dagar så är jag i form igen.


Jag har just fått veta de mest äcklande nyheterna någonsin spana in den här sidan och läs själva;  

   http://www.theheraldbulletin.com/local/local_story_127001518.html






Gott folk detta var inte vilken historia som helst det där var de människorna som jag tvingat "umgicks" med i Indiana. Hon var min värdmammas bästa vän även så min lokala representant hon agerade även som min representant. Hon brukade alltid åka över till mitt hus och supa sig redlös och sedan köra hem med sin lilla 4 åriga dotter och 10 årige son, hon var gift till en jätte snäll man men som tyvärr var allvarligt sjuk. Jag träffade henne varje dag.

Han var en utbytesstudent från Tyskland, jätte snäll men tyvärr så osäker, han kunde knappt någon engelska och hade endast ett fåtal vänner, han var väldigt atletisk och det var även hans huvudintresse. 

Jag tycker så fruktansvärt synd om honom! Han lät sig bli manipulerad, de försökte manipulera mig också genom att ständigt förklara att det var "normalt här i USA" och att "jag måste anpassa mig". Jag är så tacksam över att jag var stark nog att tillslut sätta ned foten och säga "stopp" och ta mig ur innan det var försent.

Detta var genom samma organisation som jag reser med.


Jag hoppas ni börjar få en bild över hur jag levde i ett halvår, hur sjuk & svår tillvaro jag tvingades leva i. 








Kommentarer
Postat av: Krille

Jävla hemsk läsning, tur att du tog dig ur den skiten. Tyvärr så kunde han inte göra samma sak.

2009-05-08 @ 07:23:11
Postat av: Josef

Låter ju helt bisarrt!

Men alltså, måste ju gå att liksom gå vidare med saken tycker man, att han är/var under 18 borde väl kanske vara åtalbart eller nåt...?

2009-05-08 @ 10:56:30
URL: http://zildjian.blogg.no
Postat av: Matilda

Du är så himla stark min vän och jag är inte förvånad att du klarade av att stå emot skiten!! Men nu vill jag att du ska komma hem, saknar dig så!! Pussar

2009-05-08 @ 13:51:57
Postat av: Matildaa

Ohgud....jag vet inte vad jag ska säga, är RIKTIGT äcklad bara. Fy vad sjukt. De har ju allvarliga fel. . Jag vill inte ens tänka på vad som skulle kunna hänt Dig om du stannat i den familjen och med den L.representanten...



Är så glad för din skull att du stod ut och höll ditt huvud högt genom allt skit där. Beundrar dig för det.



Kramar !





PS. TACK för världens finaste inbjudan, wow har du gjort det själv? Helt otroligt fint. Vill så gärna komma ju : / .. suck



Love !

2009-05-08 @ 18:01:16
URL: http://matilba.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Men åååh så vidrigt!!! Stakars pojk! Jag är glad att du inte råkade ut för samma sak...



Känns jätte bra att allt fungerar så bra för dig nu också. :D





Saknar dig som vanligt!

2009-05-08 @ 20:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0