Härlig helg

Fredag- Ute med Claudia, Curtis, Mitch & Sam
Lördag- Danny (ridning) ute med Brandi & Danielle
Söndag- Firande av min födelsedag
Måndag- Road trip till St cloud med min fina vän Chelsey (SHOPPING), konsert


Som sagt helt underbart! Jag köpte en hel hög med sommarklänningar, skor och annat som gör mig lycklig jag har hur som helst haft en jätte mysig helg och jag kommer eventuellt att berätta mer om den en annan dag men nu måste jag studera lite inför mitt Law prov imorgon. 

Vi hade en vår konsert med den kör som jag är involverade med i skolan, så här såg jag ut;




Jag är hemma så sjukt snart! Knäppt!
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tänk på att allt du köper ska hem, det finns vissa restriktioner gällande övervikt (bagaget).



Have a great one

2009-05-12 @ 18:13:07
Postat av: Anonym

Scary!

Igår när jag läste så tänkte jag "Hon måste ju behöva åtminstone 2 till väskor för att få hem allt.." :D

2009-05-14 @ 19:45:04
Postat av: Matilda

Förnuftig kommentar av din pappa ovan (: Mina föräldrar sa likadant och jag stannade hälften av din tid hah.



Jag har skickat ett mejl till dig kära du,

2009-05-16 @ 23:07:06
URL: http://matilba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0