Nehe...

Nu finns det inget internet i huset heller... Typiskt


Sa jag far lana deras dator med tradlost internet lite snabbt for att kolla mina mail... Men hur ska jag kunna gora alla mina skolarbeten utan internet?  Dagens samhalle faller sonder utan internet... Jag kanner mig typ handikappad och vilse... Sa aven fast jag har jatte mycket plugg att gora sa sitrrar jag bara in i vaggen for jag inte vet hur jag ska borja pa ett arbete dar jag inte kan kolla upp info pa internet...Oj vqd jobbigt


Nej nu ska jag ga och stirra lite mer pa min vagg...

Vi ses nastan gang jag far mojlighet till uppkoppling.........


Later huns


Kommentarer
Postat av: M

Nu vet jag någon annan som behöver bli bättre på att vara inne på skype!

2009-11-10 @ 14:04:20
Postat av: MAtilda

Saknar dina updates ! :) jag har faktiskt börjat vara inne på skype nu (lagom till att ni förlorat ert internet men ja...) Hoppas vi hörs snart!



Massa kramar och kärlek

2009-11-17 @ 20:58:24
URL: http://matilba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0