Paris once again

Då var jag "hemma" igen. Sjukt konstigt jag refererar hela tiden "hemma" till mitt lilla rum här i Paris till och med när jag var hos mamma & pappa i Sverige. Hmm... Jag tar det som ett gott tecken att jag trivs i Paris.
.
.
.
Jag tänker inte ge er glädjen att höra om min tragiska gårdag för det skulle förmodligen bara alla haters där ute uppskatta alldeles för mycket. Det var som om eländet aldrig tog slut.
.
.
.
Idag så fick vi en guidad tur om Molière, vi gick bl.a till Louvren. Älskar det stället! Sedan skulle vi se en film om denne man...Inte så lyckat med tanke på att jag somnade och nu när jag öppnade min mail visade det sig att min lärare i Svenska vill att vi ska skriva ett referat på filmen tills i morgon. Tur att Wiki finns.
.
.
Jag är väldigt nöjd med min sverige resa men jag måste erkänna att nu när jag var på väg hem och såg hur Eiffeltornet var upplyst och kastade ut strålkastare runt Paris så kunde jag inte låta bli att tänka på hur vackert Paris är och vad glad och tacksam jag borde vara för att jag får bo i den här häftiga staden.
.
Jag saknar er där hemma jätte mycket!
P.s Vissa av er måste bli bättre på att vara inne på skype!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0