So beautiful but still so dysfunctional....It can't last...

Jaha, religionsprov imorgon...Nu ska jag börja plugga. Precis som du tänker "det kommer att gå åt skogen"
Nä men med lite fin inställning så löser det sig ska vi nog se :)
.
.
.
Idag var jag inte hemma från skolan förrän klockan halv 8! Att vi har så pass långa dagar är verkligen helt absurt! Ett litet tips till er som funderar på att börja här är att om ni är skoltrötta så bör ni fundera ut ett bättre förslag än svenska skolan i Paris för tro mig det är mycket arbete!
.
.
Jag tänkte att jag skulle ta och skriva lite om hur det är att leva i värdfamilj någon dag också eftersom det tydligen är många som läser min blogg som är sugna på att göra ett utbytesår + att jag skulle vilja kalla mig lite av en expert på värdfamiljer. Jag har trots allt bott hos 5 värdfamiljer.
.
.
.
Imorgon så ska jag sätta mig ner efter skolan och fika med Li och planera fest kommittén som jag av någon anledning har tagit på mig att ansvara för. Greatness! Nämen det blir trevligt.
.
.
.
Enorma mängder kaffe och jag är ändå trött..*suck*
.
.
.
P.s
To Chelsey and all you other Americans who are reading my blog.
I would love to move back to the states! And yes I do miss you all a lot! I Promise that I'll visit someday soon!
And instead of travelin the U.S I think u guys should come visit me! ;)


Tons of love to you all!! Hugs & kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0