Streets of Paris, Man it's crazy!

Nu har jag skrivit om det här inlägget tre gånger (sidan blogg.se tycks strula så här på morgonen)
och eftersom jag måste skynda mig till skolan så får ni nöja er med det här för tillfället!
.
.
.
Nedan är bl.a bilder från Versaille, det är ett helt makalöst slott! Jag rekommenderar er verkligen att åka dit om/när ni kommer till Paris, jag kan t.om ställa upp som privat guide!
.
Om det är någon som läser min blogg som funderar på att ta en resa till Paris så får ni jätte gärna höra av er. Min bror kan tyvärr inte komma ner och hälsa på mig (p.ga skolan) så om någon annan kommer vore det jätte roligt!
....Just think about it
.
.
.
Jag lovar att du kommer att älska Paris lika mycket som jag!

Kommentarer
Postat av: philippa

har jag färgat håret?! gud vad hemskt mörkt det är. diggar inte bilderna. (den sista var ok HAHAHA) diggar däremot att du har internet :)







2009-11-18 @ 21:20:47
Postat av: Lovisa

Jag å vicky kommer kanske nån gång närmare våren! :)

2009-11-18 @ 22:49:24
Postat av: sötkatt

Tänkte glida ner nu till helgen.. kommer väl lördagkväll och drar igen söndagmorgon. Blir nog köra packmoppe!Vi syns vid högra pelarn på eiffeltornet!

2009-11-19 @ 19:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0