Att vara eller att icke vara

Good Morning Sweden!
Just woke up from sleepin in my lovely bed here in France and now that
i look out the window i find that oh yes indeed it's a beautiful morning.
.
.
.
Idag är det dubbel timme franska och historia som står på schemat sedan måste jag försöka leta fram ett bra ställe med internet att slå mig ner på och plugga i några timmar. Just det i morgon ska ska jag få följa med min franska värdsyster och träffa hennes alla kompisar och sedan leta upp en fashionable clubb att shaka loss lite i. Ska bli riktigt kul att pussa främlingar och inte fatta vad de säger och se ut som ett fån då jag svarar "oui" på en fråga som kräver ett lite längre svar. Men det är bara att se glad ut så ska vi se att detta går utmärkt :)
.
.
.
I morgon har jag även franska prov..*Suck* not again.
.
.
Tur att jag har Stella som är min plugg buddy, hon är nog seriöst den roligaste människan jag har träffat i hela mitt liv så det gör att plugga tråkiga och svåra ämnen blir lite lättare :)
.
Jag har insett att jag faktiskt inte har berättat så mycket om mina nya vänner här. Haha lustigt att jag inte har gjort det med tanke på att de människorna är de som tar upp mest plats i mitt liv just nu, som en liten familj. Men det är väl som allt man gör i livet, man kommer inte överens med alla men jag tycker absolut att majoriteten här är jätte trevliga och roliga att umgås med.
.
.
.
Nora & Elsa
.
Jag och Dag
.
Jag och Johan
(Ja, vi sitter på grönt gräs i Oktober!)
.
SötStella
.
Jag och Philippa + Tollas rygg
.
Utanför Notre Dame!
.
Axel
Tolla, Philippa & Lovisa
.
.
.
Sedan så är det ju givetvis people som inte är med här på kort som står mig kära här med!
.
.
För övrigt är det ert fel om jag inte blir insläppt på skolan idag!
Öh, har jag sagt de? Jo, om du inte är exakt i tid till skolan så stänger de alla grundar så du inte kommer in och måste vänta tills nästa rast. Då snackar vi att du får fint vänta utanför i en timme om du skulle råka komma 30 sekunder sent!
.
.
Bisoux

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Alltså den där killen som heter Dag ser ut som en blandning av konfa Carl och Stefan "holken" holgersson tycker jag. Väldigt väldigt lik måste jag säga!!

2009-10-11 @ 02:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0