En nötpåse och en powernap senare...

Och nu är jag i princip klar med mitt svenska arbete!
Greatness!
.
.
Jag hade egentligen börjat med min uppsats tidigare men när jag läste igenom den så insåg jag att den endast innehöll som Stella skulle ha sagt "Ordbajs" väldigt krystat. Så jag beslutade mig för att vara rationell och radera allt jag skrivit och helt börja om..Bör kanske nämna att arbetet ska vara inne idag kl. 24.00 så lite press att jag skulle lyckas få till det kände jag nog allt. Nu är det bara ett stort samhällsarbete (till i morgon), en franska läxa (till i morgon) och två prov kvar+ att jag ska läsa ut en franska bok och sedan är min inte så slappa vecka över. Sedan är det bara en vecka kvar tills jag kommer hem!!
.
.
.
Jag misstänker att anledningen till min effektivitet idag är för att jag startade min morgon med två koppar kaffe. Är kaffe kick bara psykiskt eller tror ni att man faktiskt blir piggare och mer alert efter en kopp kaffe?
.
.
.
"Låt dig inspireras av andra människors åsikter och tankar, men låt dina beslut vara ett resultat av dina egna slutsatser"
.
.
.
.
.
Jag är faktiskt jätte lycklig över en grej i mitt liv just nu...men jag kan inte säga vad
(Det är nu Linn skulle ha klagat på att jag säger A men inte B)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du får lov att berätta när du kommer hem!!! :O Din rackare man blir ju jätte nyfiken! :P

2009-10-13 @ 15:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0