Nu är det fredagsMYs!

Ja, nu är nog mina vänner på någon häftig inne klubb i Paris. Men inte Caroline, nä jag och min hostmedicin (som innehåller morfin) bestämde oss för att mysa med Gossip Girl istället.
.
.
.
Trots sjukdom har idag varit en bra dag. Vi utforskade även området kring Notre Dame idag (super intressant och vackert!). Jag tog massor med bilder men det kanske jag visar er senare :)
.
.
.
Jag har så förfärligt mycket hår har jag insett! Vad ska man göra av det?
Kanske...
.
??
??
??
.
.
.
Tur att mamma har beställt klipptid...

Kommentarer
Postat av: vicky

Krya på dig!

Vilken dag kommer du hem?

Haha jag har också testat det där!

2009-10-17 @ 13:10:24
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: ph

haha töntcarro som inte vågar klippa dig i paris.

synd att du åker hem på lovet för övrigt !

:( <3

2009-10-18 @ 13:17:05
Postat av: Lovisa

vicky hade typ också den där frisyren då vi va skyllt dockor :P



2009-10-18 @ 18:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0