trilingual

Jag och min värdmammas konversation här om dagen;
.
.
Jag- là bas une fromagerie à proximité?
.
Hon- Oui, bien sûr. Quel type de fromage que vous devriez acheter?
.
Jag- eh je sais pas..
.
Jag- Asså det är till min mamma så..eh
.
Hon- ???? Pardon????
.
Jag- asså, I mean eh It's for my mom so Im not sure.
.
.
.

Nu börjar det bli rörigt med språk i mitt huvud.... Ojojoj
.
.
.
.
.
.
I morgon så har jag franska prov...Jag vill inte vara den som är den men det ser verkligen(!) inte ljust ut. *suck*
.
.
.
2 Dagar kvar tills jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha förstår att du blandar språken! :P Jag kan göra de efter en engelska lektion...



De ska bli jätte kul att få träffa dig igen! :D Verkligen!!! Ser fram emot det!



Kramar

2009-10-21 @ 19:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0