Älskade mamma

Jag älskar verkligen när min underbara mamma skickar sms eller mail
sent på kvällen utan glasögon, det kan bara bli klockrent!
.
.
.
lyck till imorron
Du får väl köpa dej en frank klocka
mvh
mamma

Tack, nu känner jag mig gladare!
.
.


Min mamma gör verkligen min dag!

.
.
.
.
.
"Voici les lettres adressées à Dieu par un enfant de dix ans. Elles ont été retrouvées par Mamie Rose, la dame rose qui vient lui rendre visite à l'hôpital pour enfants. Elles décrivent douze jours de la vie d'oscar, douze jours cocasses et poétiques douze jours pleins de personnages drôles et émouvants."
.
.
Så rolig läsning har jag...

Kommentarer
Postat av: Stålmannen

Var några dagar sedan sist jag kollade din blogg, som sagt ven har sagt att du ska ha det enkelt men men, Har ni någon kontak med franska elever på skolan.

2009-09-22 @ 20:13:34
Postat av: ellen

haha vilket underbart mail!

Snygga kläder förresten, jag vill också ha eiffeltornet ´på tröjan, det såg coolt ut. :)

Hoppas allt är bra :)

2009-09-22 @ 20:49:02
URL: http://ellenikarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0