En dag i Paris

Ja, jag har alltså som ni har märkt varit ganska dålig på att visa er bilder/ta bilder här i Paris så jag lät helt enkelt min kamera följa med mig en dag så ni kan få se hur det ser ut här i huvudstaden av mode.
.
.
.
zzZzZZz...Shchsss vi snoozar liiiite till
.
Good Morning sunshine!
.
.
Klädval, egentligen för påfrestande att fundera på klädsel
typ 06.15 på morgonen men what to do..
.
.
Kitchen
.
.
Här bor jag!
.
.
Kaffe, kaffe, kaffe!
.
.
Min skola
.
.
Min skola
.
.
.
.
Egentligen hade jag massor med bilder men det är så segt att ladda upp att jag inte orkar mer men i får en liten inblick iaf :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Näe nu blir ja jätte avis!!! :O Skolan påminner ju om Hogwarts!! :P

2009-09-21 @ 10:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0